کسب و کار
پس از معرفی افراد به کسب و کار مجازی، هرگاه در محافل اقتصادی و تجاری دنیا بحث کسب و کار مطرح می شود، کسب و کارها و اپلیکیشن های مجازی یا اینترنتی طراحی سایت سئو از رویکردهای موفق در کسب و کار محسوب می شوند. پیشنهاد سرمایه گذاران توسعه یافته است.
ایران مانند سایر کشورها جدا نیست، به خصوص در چند سال گذشته شاهد پیشرفت های زیادی در تجارت مجازی بوده ایم. شاید اگر نام های تجاری اسنپ، فست فود، پین به پین، دیجی کالا و کافه بازار برای خوانندگان عزیز ذکر شود، بیش از 90 درصد با این نام های تجاری آشنا بوده و حتی تقریباً 80 درصد از موارد ذکر شده از آنها استفاده کرده اند.
وقتی تاجری تصمیم سرمایه گذاری در یک پروژه سود ده را دارد، اولین قدم برای سرمایه گذاری در یک پروژه جدید یا توسعه یک کسب و کار قدیمی، انجام مطالعات فنی، حقوقی، بازاریابی و رقابت بازار است و معامله گران همیشه می خواهند از درآمد بیشتری کسب کنند. پایتخت آنها به دنبال بهترین و نزدیک ترین جاده ها هستند.
اگرچه ورود به تجارت مجازی و بازاریابی شبکه ای جدید و مبتنی بر یک ایده جدید و نوآورانه است، اما مانند سایر شرکت ها ریسک های خاص خود را دارد و به گفته کارشناسان این حوزه، استارت آپ موفق و سرمایه چند برابر می شود. یا شکست می خورد و سرمایه هدر می رود، اما تصمیم اولیه منطقی برای ورود به این عرصه حداقل بررسی و تعیین منافع آن است.
- ۰۱/۰۵/۰۱